05 september 2009

Semesterstängt

Äntligen ska jag ha lite semester! Två veckor, närmre bestämt. Under tiden stänger jag butikerna, för att riktigt kunna koppla av, men den som vill få tag i mig kommer fortfarande kunna det, via bloggen eller via Facebook. Vi kommer hälsa på släkt och vänner, förbereda flytten i slutet av oktober och rent allmänt må gott.

Hamrade silversköldörhängen med svart spinelHamrade silversköldörhängen med svart spinel

När det gäller flytten går det långsamt framåt. Alla verktyg är packade, de får nämligen flytta redan i första omgången nu på måndag. Misstänker att det blir tufft att klara sig utan dem så länge, säkert kommer jag packa upp tänger och tråd och några väl valda pärlor att sysselsätta mig med fram till november. Dessutom vill jag gärna boka in smyckevisningar före flytten, så att flyttlasset blir lite lättare. Hör gärna av dig om du finns inom sex mils radie från Degerfors och vill titta på smycken i oktober!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!