23 september 2009

Hösten är här!

Jag la visst inte upp någon bild av örhängena jag berättade om i posten om mina nya verktyg. Bättre sent än aldrig! Här kommer bilden. Det är runda fasettslipade rökkvartspärlor som fått en liten hamrad silverhatt, enkelt och vackert!

Nu har hösten kommit, löven blåser mig i ansiktet på vägen till jobbet och vår flytt kommer allt närmare. I dag är det 39 dagar kvar! Jag har två smyckevisningar inplanerade innan flytten, och det känns förstås extra roligt, särskilt nu när arbetsbordet lyser tomt och större delen av verktygen redan har flyttat. Nåja, tänger, tråd och ett urval pärlor har jag kvar, så något hoppas jag ändå kunna skapa även de kommande veckorna.

1 kommentar:

  1. Hej jag älskar dina rökkvarts, det är så roligt att titta in och inspireras..¨du är ju så kreativ det är jättefint att fota med bok sidor som bakgrund.
    Ha det så bra
    kram Lotta

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!