17 april 2009

Tillbaka från Berlin

Nu är vi hemma igen efter två underbara veckor i Berlin. Soligt, varmt och ljuvlig vår! Barnen lekte på Berlins fina lekplatser och jag njöt av solen och umgänget. Vi stannade till och med kvar några extra dagar!
Jag hann även göra lite smycken. Självklart hade jag tänger och tråd med mig :-) Hängsmycket ovan gjorde jag som en födelsedagspresent till en vän. Det är hamrad silvertråd med ett kluster av prenit, peridot och fluorit. Jag är väldigt tilltalad av den här modellen och har redan gjort ett till hängsmycke i samma stil.

1 kommentar:

  1. Hej, du är så fantastiskt kreativ och duktig...jag blir lika imponerad varje gång jag besöker din blogg:D

    ha, ha kan du inte vara ledig utan att ta med dig tängerna..då är man inbiten av sitt intresse:D

    Läckert med nycklar och det är så trendigt.

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!