20 mars 2009

Att skriva instruktioner


Jag håller på att skriva instruktioner för hur man gör ett par örhängen som de på bilden. Det har varit ett utdraget arbete, eftersom jag först nu har haft tid att sitta ned under dygnets ljusa timmar och fotografera hela processen. Den första skissen gjorde jag redan i januari , och jag hoppas bara att jag fått med alla nödvändiga steg på bild, så att jag inte behöver göra ett par till örhängen nästa vecka!

I det första steget är instruktionen på engelska, men jag kan tänka mig att även översätta den till svenska. Kommentera gärna om du tycker det låter intressant! I så fall kommer den finnas till försäljning här via bloggen, eller möjligen i min webbshop.

Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Hi Lotta,
    I hope all is well with you. I love these earrings, but I also stopped by to let you know that I gave you a Lemonade Award on my blog to show my appreciation. http://joslinjewels.blogspot.com

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!