04 februari 2009

Pärlring i oxiderad koppar

Det är så tillfredsställande att göra sådana här ringar. De kallas Nest rings på engelska, men vad sjutton jag ska kalla dem på svenska har jag ännu inte kommit på. Någon som vet?

Mitt största projekt när det gäller smycken för tillfället är att jag jobbar på en ny, alldeles egen webbutik! Det är inte mycket kvar innan den är klar, och jag kommer att ha öppningserbjudanden som presenteras här på bloggen och i mitt nyhetsutskick! Håll alltså ögonen öppna!

2 kommentarer:

  1. Hej du är så duktig, dina hamrade smycken är oxå läckra....det blir spännande med ny web sida lycka till med den

    kram kulan Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Hur går det med kulan? Hoppas ni mår bra båda två :-)

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!