03 november 2008

Silversmycken, någon?

Vi är sedan två veckor (oj vad tiden går!) tillbaka från en underbar semester i Grekland. Strosa barfota längs vattnet, samla snäckor, titta på när barnen badar i havet. Suck! Kan det vara bättre? Men sen måste man förstås hem till vardagen och jobbet igen. Jag fick i alla fall med mig ett par nya örhängen hem - inte som jag köpt, utan som jag gjort, såklart. Silverörhängen med Londonblå topaser och bergkristaller. De finns att beskåda och beställa här.

Det är mycket möjligt att jag kommer delta i en liten marknad på Hallagården den 22-23 november. Det är fortfarande i planeringsstadiet, men jag hoppas det kan bli av och att det är många som hittar dit. För säkerhets skull lägger jag in en liten karta :-)


Visa större karta

Om det blir av kommer jag förstås att skriva mer om det!

1 kommentar:

  1. Hej vilka underbara örhängen du gjort:D
    Er semester låter underbar speciellt för oss vi har haft 21 minusgrader redan som värst.

    På bloggen har jag lite bilder på vad vi gjort med rökkvartsen:D Vi ska stå på Hägnan i Gammelstad och sälja och visa fina smycken, det ska bli spännande. jag längtar till nästa sändning med pärlor:)

    Ha det bäst
    Kram kulan Lotta

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!