30 maj 2008

Utförsäljning! Rea! Sale!

Kalla det vad ni vill, men jag säljer ut förra årets modeller i min Etsy-butik! Ta gärna en titt, jag har sänkt priserna för vissa modeller med 20 - 25 %, bland annat för dessa örhängen:




Jag ska nämligen fylla på butiken med nya saker, och då vill jag förstås passa på att sälja de gamla.

Just nu sitter jag på kvällarna och virar silvertråd och skissar på nya smycken. Det har redan gett resultat, ungefär ett nytt smycke per kväll som jag sedan har kunnat lägga in i butiken. Fler bilder på nya smycken hittar du i mitt Flickr-album.

2 kommentarer:

  1. Dina bilder är jätte fina du måste vara duktig på att fotografera för smycken är svåra att fota:D

    Min dotter ringde nyss hon har vunnit högsta pris på en tävling hos C.H.I.Q företaget så de ska sälja hennes design. Kul hon vann 5000kr

    Lycka till med nya kollektionen;D
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Jag har en bra kamera, det är viktigt, och bra, naturligt ljus.

    Hälsa din dotter och gratta till vinsten! Jag var inne på chiq.se, men de hade inte presenterat vinnarna än - jag är nyfiken på att se hennes design!

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!