11 april 2008

På engelska...

Jag skrev mina första blogginlägg på engelska idag. Jag har haft webbutiken på Etsy i snart ett år och tycker att jag får fler och fler kontakter som inte talar svenska, så det har väl varit på gång ett tag. Inte för att jag tänkte sluta skriva på svenska nu, men jag tror att det blir ett bra komplement. Ta gärna en titt där med, länken finns till vänster. Bland annat skrev jag idag om att Freya gjort en feature om mina smycken på sin blogg.

Rökkvartshänge på silverkedja - visst är det vackert när ljuset blänker igenom?

4 kommentarer:

  1. heeeej är ditt finger ok? jag gissar det med tanke på det vackra smycket du visar...rök kvart så vackert..det har jag haft svårt att få tag i hos pärlförsäljare..kanske du har något tips?

    Ha en bra vecka
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, fingret är mycket bättre, även om det ser lite läskigt ut fortfarande. Jag undersöker nageln varje dag med skräckblandad förtjustning!

    Jag beställer ofta mina pärlor från USA, eftersom jag inte tycker utbudet är så bra i de affärer jag hittat i Sverige. Fire Mountain Gems är en bra startplats, men man ska tänka på att man får en räkning på svensk moms i efterhand. Var brukar du köpa pärlor?

    När det gäller rökkvarts har jag överskott av stora runda kulor, ca 14 mm i diameter, och några andra former. Sådana skulle jag gärna sälja till dig, om du är intresserad. Om du letar efter något särskilt, framför allt halvädelstenar, får du gärna fråga. Jag är på gång att göra vårrensning i lådorna och ska sälja av sådant jag inte längre tror att jag har användning för.

    Må så gott!
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Du kan se en bild på ett armband med de pärlor jag menar här.

    SvaraRadera
  4. Hej igen glömde ju svara på din fråga..jag handlar via ZIZ design och panduro, teardevil och pärleporten bla.

    Ha det bäst
    Lotta

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!