22 april 2008

Nu har jag beställt ny kamera!

För ett par månader sedan gick vår kamera upp i rök - bokstavligen! Sambon skulle ta kort på barnen när kameran började ryka på ett misstänkt sätt. Sedan dess har det varit minst sagt krångligt att ta kort, och nu har jag äntligen, äntligen beställt en ny kamera!

Nå ja, några bilder har jag lyckats ta med den trasiga kameran. Det här armbandet i sterlingsilver och bergkristall till exempel! Stora facetterade bergkristallnuggets länkades samman med thailändska hamrade ringar i finsilver. Som sällskap fick de en fiskpärla i finsilver, också den från Thailand. Silverdetaljerna är Fair Trade från Shiana.com.

3 kommentarer:

  1. Hej, jätte snygga smycken och pärlor.. Tack så mycket för pärlorna. Jag är dotter till "smycka dig" och skulle ha pärlorna i rosenkvarts.. Dom var jätte snygga. Har bara haft rosenkvarts i chips och lite större chipa formade. Men nu ska jag bara sätta mig ner och göra något snyggt med dom nya pärlorna.:D Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra. Men jag tror att det blir ett armband eller halsband med berlocker.:D
    Kramar
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej, du har jätte fina smyckenoch pärlor..:D Måste tacka dig för dom fina pärlorna. Jag är nämligen dotter till "smycka dig" och det var jag som skulle ha rosenkvartsen. :) är jätte nöjd. dom rökfärgade var också jätte snygga..:) Nu ska bara jag och mamma sätta oss ner och göra något av dom fina pärlorna:) tror ju att de kommer bli ett armband eller halsband med belocker.. Tack så mcyket igen..Är så svårt att hitta fina pärlor som ingen annan har.
    Kramar
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej Hanna!

    Så roligt att du gillade pärlorna! Skicka gärna en bild eller länk när du har gjort något fint av dem :-)

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!