13 mars 2008

Lyckades tillfälligt...

...att få kameran att fungera. Knepet tycks vara att sätta i nyladdade batterier precis innan bilderna ska tas, men till och med då börjar batterilampan blinka direkt. Mycket märkligt.

Passade i alla fall på att ta bilder av en specialbeställd ring som jag gjort till min vän Ulrika. Hon gillar smycken som är Mycket, och jag hoppas den här ska vara mycket nog åt henne! Det är en ring som verkligen klirrar på fingret och som definitivt gör sig hörd och sedd.

2 kommentarer:

  1. jag bara sitter och suckar du är så duktig helt otroligt jag super diggar ditt armband oxå...

    Jag har oxå problem med kamera den jag har nu har för lite pixlar... och den bästa kameran åt ju min hund upp!!!
    Galna jycke;o)

    Ha det bra
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade din blogg av en slump. Så väldigt fina smycken du gör. Sitter här och är på helt gott humör tack vare dig.
    Tack för titten.
    /Karin

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!