13 augusti 2007

Halsband med karneoler

Jag har legat lite lågt den sista tiden, så därför passar jag på att lägga upp en bild på ett halsband jag gjort på beställning för inte så länge sen. Det är stora, saftiga karneolnuggets som trätts tillsammans med små Karen Hill Tribe-silverpärlor, sedan kompletterats med en lite kraftigare silverkedja och ett Karen Hill Tribe-lås och oxiderats för att få en lite mörkare effekt. Jag är mycket nöjd med resultatet, men jag vill inte ta åt mig hela äran, eftersom jag utformade halsbandet tillsammans med kunden, och hon stod för många av idéerna och tankarna.

För några veckor sedan höll jag smyckekurs för tre yngre tjejer. De hade också många fina idéer som jag inte skulle ha tänkt på själv. Jag hoppas de blev nöjda med sina armband, fotlänkar och mobilsmycken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!