04 juli 2007

Pärlor, pärlor, men ingen tid att skapa

Jag har i veckan fått hem två paket pärlor och väntar på ytterligare ett som ska komma. Silver och ädelstenar... Jag verkligen längtar efter att få sätta mig med dem, men tiden tycks inte räcka till.

För att ni ska ha något att göra tills jag lägger upp lite nya bilder lägger jag in en länk till tips och idéer för er som skapar egna smycken: beadshop.com

Där hittar du tips om hur du gör elastiska armband med kristaller, halsband med brioletter invirade i silvertråd eller bröllopssmycken. De har både gratisprojekt och projekt som man får betala för.

En annan nyhet är att jag håller på att översätta min blogg till engelska, då på adressen silverknuten.wordpress.com. Ta gärna en titt för att se vad som är annorlunda där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!