12 maj 2007

Smyckekurs!

Som jag tidigare skrev planerar jag för en smyckekurs till nästa lördag. Jag sorterar lådor (bara hälften kvar!!) och väntar på paket. Silvertråd, öronkrokar, pärlor, pärlor och åter pärlor. Det ska bli jätteroligt! Något jag förstås funderar på är vilka tekniker jag ska visa, hur mycket förkunskaper mina deltagare har och vad de har för målsättningar med eftermiddagen. Vilka smycken vill de skapa och kommer jag kunna förklara och visa på ett bra sätt hur de ska göra? Låt oss hoppas det! Jag återkommer med rapport. Om jag får ska jag ta kort på några alster och lägga upp här.

Jag har lagt upp två PDF-filer med information om mina smyckevisningar och smyckekurser. Länkarna finns även i vänstermarginalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!