10 maj 2007

Pärlarmband till Madeleine

Vi var bjudna på fest för att fira min vän Madeleines födelsedag förra helgen. Hon har tidigare köpt en del smycken av mig, bland annat ett par pärlörhängen som hon själv var med och utformade. Till hennes födelsedag gjorde jag därför ett matchande armband till, i guldfylld tråd med ljusgröna och ljusblå sötvattenpärlor och små förgyllda mellandelar. Nätt och elegant!


Just nu håller jag på att planera för en smyckekurs jag ska hålla den 19 maj. Jag ser verkligen fram emot det, och det är bra att jag får lite press på mig att snygga till i mina pärllådor. Just nu står de i arbetsrummet huller om buller. Vi kan väl kalla det för kreativt kaos, det låter så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!