31 maj 2007

Äntligen silvertråd från Sargenta!

För flera veckor sedan beställde jag silvertråd från Sargenta. I måndags kom den, och det kändes verkligen jätteskönt. Jag har inte hunnit göra något med den än, men i helgen gjorde jag det fina ametistarmbandet som visas på bilden. Det är ett lyxigt armband med många vackert lila ametister och oxiderade balinesiska silverpärlor. Man blir glad bara man tittar på det!

En annan nyhet är att jag håller på att flytta in på Etsy.com. Det är en webbplats där artister och hantverkare kan sälja sina handgjorda alster. Om du vill hitta något unikt ska du definitivt ta en titt på Etsy! Jag hoppas kunna lägga upp de första smyckena där under nästa vecka. Där kommer du i första hand hitta mer arbetade, exklusiva smycken. De andra smyckena kommer förstås också finnas att köpa, antingen på en visning eller direkt från mig. Du kan alltid maila och beställa om du har sett något i bloggen som tilltalar. Är smycket sålt kan jag säkert göra ett liknande bara för dig!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Jättefina smycken! Ville bara tipsa om att Sargenta nu har lagt upp en hemsida!
    www.sargenta.se

    SvaraRadera
  2. Tack för berömet och tipset, Eric!

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!