05 mars 2007

Nya armband

Nu har jag kommit igång med skapandet igen! Det känns fantastiskt bra, och jag har massor av idéer. Här kommer några bilder på mina senaste armband, ett med vackert röda glaspärlor och kristaller och ett i stilrent silver.

Dubbelradigt armband av glaspärlor i olika röda nyanser, accentuerade av röda och svarta Swarovskikristaller och med ett t-lås från Bali i sterlingsilver.


Enkelt, elegant, exklusivt. Mycket kraftig kabelkedja i sterlingsilver med handgjort lås pryds med en stor sötvattenpärla i vitt, en stor fasetterad bergkristall och en balinesisk silverberlock i form av en fjäril. Det finns att köpa i min webbutik på Etsy!

Den senaste veckan har jag suttit och gjort örhängen i mängd. Mycket fasetterade halvädelstenar och balipärlor, jag är mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!