30 januari 2007

Äntligen! Nya silverörhängen med sötvattenpärlor och bergkristall!

Mina höga ambitioner att skriva i bloggen varje vecka grusades. Trist, men nu tar vi nya friska tag! Jag börjar genom att lägga upp bilder på två par örhängen, ett par i silver, pärlor och kristall och ett par guldpläterade med blandade halvädelstenar.

De här örhängena är rejäla, runt fem centimeter långa med 8 mm stora sötvattenpärlor, bergkristaller och balinesiska silverpärlor.

Jag har även gjort ett par örhängen till mig själv, i guldpläterat silver med 4 mm sötvattenpärlor, fasetterad rökkvarts, bergkristall, granatrondeller, karneoler, ametister och små guldpläterade balinesiska mellanpärlor. Nätta och eleganta! Just detta par tänkte jag behålla själv, men du kan beställa ett liknande par för 200:-, då kan du även komma med önskemål om stenar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!