10 oktober 2006

Vad nytt?

Nu har det blivit riktigt innesittarväder. Inga nya smycken på några dagar, men jag har lagt till lite länkar till vänster till sidor jag gillar. Det kommer säkert att bli mer så småningom.

Sen har jag skickat in bilder till kundgalleriet hos Zeelver där jag köper mina balinesiska silverpärlor. De har ett rätt stort galleri med smycken som kunder tillverkat med deras komponenter. Jag köper alla mina balipärlor därifrån, eftersom de har ett fantastiskt utbud av komponenter av hög kvalitet.

Just nu funderar jag mycket över en liten kollektion av smycken jag vill göra för att lämna till en butik i Örebro där jag tidigare sålt på kommission. Min ursprungliga tanke är örhängen, armband och halsband i olika färger som man kan ha ett och ett eller flera tillsammans. Har inte helt klart för mig än hur det ska se ut, men jag kommer förstås att lägga upp bilder när jag kommit lite längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!