12 oktober 2006

Smyckevisning

Förra året vid den här tiden hade jag ett par smyckevisningar hemma hos vänner. Det var informellt och avslappnat, och jag sålde några smycken vid varje tillfälle. I år hoppas jag kunna göra om det i alla fall en gång innan jul, och sen utveckla upplägget lite mer under nästa år.

Här är ett par örhängen som jag sålde vid den ena visningen.

Grundkonceptet är i alla fall enkelt: Du bjuder in 5-10 vänner och bekanta, ordnar lite plockmat, fika eller kanske ett glas vin, jag tar med alla mina smycken som ni får prova, känna på och köpa om ni vill. Jag berättar lite om de material och tekniker jag använder, du som värdinna får en liten present som tack och ett presentkort vars storlek beror på hur mycket jag sålt under kvällen. Ni har också möjlighet att beställa smycken efter egna önskemål. Kontakta mig gärna för mer information! Jag kommer i första hand kunna genomföra visningar i Örebrotrakten.

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag tror faktiskt att jag skrev dom igår så du var ganska snabb =)
    Ja Street ska bli skoj men jag hade trott att här skulle finnas fler butiker att handla i. Faktum är att det bara finns två värda att kallas pärlbutiker. Hur är det på denfronten i Örebro? Det är ju så mkt roligare att handla när man kan känna vända ochvrida på sakerna, än att handla på nätet. Trevlig helg! / Maria

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!