03 oktober 2006

Nu har jag invigt arbetsbordet

Det blev en ljuslykta. Mycket nöjd med mig själv, eftersom alla metalldetaljer är handgjorda, till och med kedjan. Visst blev den fin!
Jag ska göra några till att hänga i vardagsrummet, men jag har många glas kvar även efter det, så om du gillar vad du ser kan jag göra fler på beställning. Du får gärna ha önskemål om färg på pärlorna, men jag kan inte lova att det blir samma sort som de på bilden. Däremot kan jag lova att välja ut unika pärlor för varje lykta, så ingen kommer vara helt lik någon annan!

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma. Jättefin lykta! Var finns du någonstans?

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Tack! Jag finns i en liten kommun utanför Örebro.

    Hälsningar,
    Lotta

    SvaraRadera

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!