20 oktober 2006

Julmarknadsfunderingar

Nu var det några dagar sedan jag skrev, har varit hemma med sjukt barn och inte hunnit sitta något framför datorn.

Idag ska jag posta anmälan till julmarknad i Wadköping! Hoppas jag inte är för sent ute, sista anmälningsdag är sista oktober och det finns nog många som vill vara med. Håll tummarna för att det finns en plats ledig till mig!

Så nu funderar jag mycket på vad jag måste hinna göra för att ha ett tillräckligt utbud till julmarknaden. Tänkte göra mycket nya smycken i rött, svart och vitt, väntar på paket fullt med vackra kristaller och pärlor som borde vara här i nästa vecka. Rött, vitt och guld eller svart, vitt och silver, vad tror ni om det? Dessutom snurrar tankarna på hur jag ska skylta och duka upp mina smycken så att de syns bra och kommer till sin rätt. Kanske kan jag göra fina ställ i luffarslöjd? Eller tar det för lång tid? Borde jag inte göra armband istället? Det känns lite som rampfeber, kan jag avslöja.

Jag får nog låta tankarna snurra ett tag till, kanske kommer det fram något bra av sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!