26 september 2006

Färgglatt, mixat armband


Fortsätter med att lägga upp fler bilder på smycken, om jag lägger upp några om dan kommer jag snabbt att ha lagt upp alla bilder, och då har jag all anledning att skapa lite nya smycken och lägga upp bilder på dem också! Låter som en plan, eller hur?

Det här färgglada armbandet är en blandning av allt gott ur pärlgömman: Turkoser, sötvattenpärlor, silverpärlor, mörkröda swarovskikristaller, ametister, jade, karneoler, citriner, malakiter, mookaiter, amazoniter. Jag hoppas jag inte har glömt något! Och om du har några favoritstenar skapar jag gärna ett unikt smycke åt dig! Du kan förresten klicka på bilden om du vill visa den i större format.

Många som har smyckebloggar verkar ha dem för att kunna sälja sina smycken. Fungerar det? Är det någon som beställer smycken de sett i en blogg? Du får gärna kontakta mig om du hittar nåt smycke du gillar. Armbandet på bilden, till exempel? Det finns att beställa i min butik på Etsy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!