01 januari 2006

Vill du hålla smyckevisning? Du kan tjäna ihop till gratis smycken!

Som värd för en smyckevisning tjänar du ihop till GRATIS smycken – örhängen, armband och halsband av silver, sötvattenpärlor, halvädelstenar och kristallpärlor. Alla smycken är utformade och tillverkade av mig i liten skala av komponenter som ofta är handgjorda och kommer från all världens hörn. Du hittar exklusiva, vackra smycken att använda år efter år och fina presenter att ge bort, samtidigt som du har trevligt med dina vänner.

Priserna är från ungefär 100 kronor. Jag tar även emot specialbeställningar, men alla smycken på visningen är till salu och vid kontant betalning tar man med sina fynd hem direkt. Vid efterhandsbetalning skickar jag smyckena hem till dig. Alla smycken levereras i en presentask.

Din bonus som värd: Smycken till ett värde av 100 kronor PLUS 10 % av den totala försäljningen under visningen! 50 kronor extra om du har 10 eller fler gäster, och 50 kronor extra om jag bokar fler visningar under din visning.

Intresserad? Hör av dig! Jag ordnar främst visningar i Degerfors med omnejd (Örebro och Värmlands län).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!