01 januari 2006

Smyckekurs

Under några timmar får du och några vänner själva göra smycken. Jag står för verktyg och instruktioner, du står för inspirationen. Välj och vraka ur mina pärlgömmor, var och en bestämmer själv hur dyrt eller billigt det blir. Ett roligt tips för tjejkväll eller möhippa? Vi ses hemma hos dig eller hos mig. Om vi är hos mig ordnar jag fika eller en enklare lunch till självkostnadspris.

Kursen bokas minst två veckor i förväg, så att jag har möjlighet att fylla min pärllåda med allt material ni behöver! Om du berättar om dina önskemål om färg, form och pärlor så har jag möjlighet att beställa hem det jag inte har inne. Men tänk på att tillgången till vissa pärlor kan växla, och vid särskilt dyra pärlor kan jag vilja ha en handpenning.

För 3-5 deltagare

Halvdag 2,5 timmar: 150 kr per person, materialkostnad tillkommer.
Heldag 6 timmar: 300 kr per person, materialkostnad tillkommer.

Intresserad? Hör av dig! Jag ordnar främst kurser i Degerfors med omnejd (Örebro och Värmlands län).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!