01 januari 2006

Om mig

Handgjorda smycken kan verkligen bli ett beroende. Att se hur silvertråden steg för steg förvandlas till ett silversmycke. Ringar, örhängen och hängsmycken från det som var en idé i mitt huvud. Den kreativitet som materialen väcker: halvädelstenar, pärlor, silver. Hantverket gör varje smycke unikt - inget är det andra helt likt.

Min passion är att skapa det där smycket du drömt om men inte lyckats hitta, så om du har något särskilt önskemål är du välkommen att kontakta mig. Jag gör mitt bästa för att skapa just det du har letat efter och som du inte hittar någon annanstans.

Du kan köpa mina smycken via min webbutik Silverknuten, hos Etsy eller via hemförsäljning. Låter det intressant? Kontakta mig!

Varma hälsningar,
Lotta

lotta @ silverknuten . se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for leaving a comment! You make my day brighter!